Tvorba webových stránek a marketing pro Autoleasing.sk
Cílem projektu autoleasing.sk byl redesign webových stránek. Hlavním cílem bylo zlepšení výkonnosti webu v mobilních zařízeních, dále také zlepšení a vyladění responzivity webu. Výsledný design měl taktéž lépe odpovídat celkové podobě a image společnosti.
konverzního
poměru
konverzí
z mobilních zařízení
Redesign webových stránek pro Autoleasing.sk
V úvodní části projektu jsme se zabývali původním webem a jeho nedostatky, které bránily vyšší výkonnosti. Hlavními problémy webu byla špatná responzivita a celkově uživatelská přívětivost webu zejména v mobilních zařízeních. Dále jsme zjistili, že uživatelé nedokázali jednoduše a pohodlně vyplnit žádost o kalkulaci leasingu.
Tvorba nového webu
Poté, co jsme identifikovali nedostatky a nejdůležitější části webu jsme vytvořili několik návrhů struktury a designu obsahu webových stránek. Tyto návrhy jsme následně po několika kolech připomínek a úprav zpracovali do finální podoby webu.
Výsledkem redesignu webových stránek autoleasing.sk byl nárůst konverzního poměru o více než 200%, přičemž u mobilních zařízení došlo k nárůstu konverzního poměru až o více než 500%. Tohoto výsledku jsme dosáhli například díky výraznému zjednodušení kalkulačního formuláře, kdy původní verze nutila uživatele vyplňovat velké množství zbytečných údajů a hlavně v mobilních zařízeních byl tento proces velmi zdlouhavý.
Dále jsme kalkulační formulář přidali do všech částí webu a také do hlavního navigačního menu.Tato změna měla za následek, že i uživatelé, kteří navštívili web například přes článek na blogu, vyplnili kalkulaci. V neposlední řadě jsme se soustředili také na dobrou použitelnost v mobilech, jelikož návštěvnost tohoto webu z mobilních zařízení dlouhodobě přesahovala 60% všech uživatelů.
Online reklama
S klientem dlouhodobě spolupracujeme na projektu i v oblasti online reklamy – především PPC reklamy Google, ale také PR články či SEO (optimalizace pro vyhledávače).
Za zmínku stojí i to, že díky výsledku kterého jsme dosáhli redesignu webu, došlo i k výraznému snížení PNO (podíl nákladů na obratu) kampaní v Google Ads – při stejném rozpočtu klient získal větší počet poptávek (vyplněných kalkulačních formulářů) ze svého webu.
Rychlý kontakt
Spojte se s námi! Rádi zodpovíme Vaše dotazy a poskytneme další informace.